dinsdag 12 juli 2011

The missing photos

Ik heb vandaag voor een leuke prijs een MacBook Pro 13'' aangeschaft bij de Apple Store op Market Street, met een $100 studentenkorting na wat zeuren en aandringen en na het laten zien van een brief van het St. Giles College. Nu kan ik gelukkig, met deze laptop, mijn foto's van de heenreis voor jullie uploaden. Here they are:

Boarden voor de korte vlucht naar Londen
San Francisco BA287
Het vliegtug is kapot, dus dat wordt wachten...
Alles is gerepareerd dus we kunnen aan boord gaan!
Lekker eten aan boord
Heel veel ijs in de oceaan tussen IJsland en Groenland 
Fantastisch uitzicht boven Groenland
Donker in de cabine, want bijna iedereen slaapt
We naderen onze bestemming dus de declaratieformulieren worden ingevuld
Twee sandwiches worden boven Idaho uitgedeeld. Yum!
Buitenwijken van San Francisco
We zijn er bijna!
Welcome to San Francisco
Mijn eerste foto van San Francisco
Bedankt voor de leuke reacties overigens, en voor alle 'veel-plezier'-smsjes. Ik heb niet gereageerd op iedereen maar ik wens ook iedereen een leuke zomervakantie!

Derk

2 opmerkingen:

  1. Mooie foto's hoor, ik wordt best een beetje geinspireerd om te kijken wat voor vakantiemogelijkheden Groenland heeft ;) Fijn dat het allemaal is gelukt met de laptop en dat we nu de beelden bij je reisverhaal kunnen zien! Bevalt de cursus een beetje of is het pittig?

    Succes en veel plezier de komende weken!
    Dikke knuffel, Nine

    Ps. Bedriegen mijn ogen me of zijn de groenten bijna volledig afwezig in die vliegtuigmaaltijd o_O

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's!!! We kijken uit naar nog veeeeel meer foto's ;)
    @Nine: zie je die pastasalade rechts en die stukken wortel links op het dienblad niet? ;)

    BeantwoordenVerwijderen