maandag 27 juni 2011

Het aftellen is bijna afgelopen

Welkom op mijn blog!

Een jaar geleden was er opeens het idee: ik ga in de zomer van 2011 naar Amerika! Zo opeens was dat idee er overigens niet want mijn passie voor het land bestond toen al lang, en een bezoek aan New York in 2009 heeft de wens om terug te gaan alleen maar versterkt. Het idee was er, de uitwerking is er nu ook.

Volgende week zondag, om precies te zijn op 10 juli, stap ik in Amsterdam om 10:30 op het vliegtuig om vele uren later te landen in San Francisco. Ik verblijf daar voor vier weken bij de familie Callahan en zal er een taalcursus volgen aan het St. Giles College. Het college bevindt zich in het hartje centrum van San Francisco en ik heb er in de ochtenden les, in de middagen ben ik vrij. San Francisco is niet het enige wat ik te zien ga krijgen, want ik kijk ook al uit naar de weken na de taalcursus. In die weken zal ik onder andere Los Angeles, Washington DC en New York bezoeken en op 18 augustus ben ik weer terug in Nederland!

Na een jaar aftellen tot de dag van vertrek, komt het avontuur nu heel erg dichtbij. Alles is geboekt, alles is georganiseerd en nu is het alleen nog maar wachten. Echte zenuwen zijn er nog niet, alleen maar enthousiasme!

Ik hou jullie op de hoogte via mijn blog en zou het leuk vinden als jullie een keer een reactie achterlaten!

Wil je op de hoogte blijven van al mijn avonturen schrijf je dan in voor de mailinglist en ontvang direct een e-mail voor elk nieuw reisverslag! Schrijf je in voor deze mailinglist in de rechterbalk op deze pagina!

Tot in juli, vanuit California!

Derk

10 opmerkingen:

  1. Ben benieuwd naar je verhalen Derk, ik ga je zeker volgen.
    Liefs Lidewij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eindelijk is het einde in zicht van het aftellen! Spannend hoor. Ik ben heel benieuwd hoe je het gaat hebben. Have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk bro, deze blog! Gaan we natuuuuuurlijk op de voet volgen!! Kijken nu al uit naar al je belevenissen (en foto's!) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee Derk!

    Pff wat gaat de tijd snel! Weet nog wel dat je erover begon en dat je erover zat te denken, en nu gaat het gewoon gebeuren!! Zoooo jaloers dat ik ben! Geweldig!
    Euhhh maarre dat betekend dat 10 juli heel snel dichterbij komt.. Dit weekend een date plannen voor een telefoon overdracht?;) haha,

    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel plezier Derk, ik ga proberen je te volgen! Spannend natuurlijk, omdat Esmee ook naar St. Giles gaat.

    Heel veel plezier!

    Groetjes,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Derk,

    Eindelijk is het dan bijna zover he.. Die dag waar je al zolang naar uitkijkt! Heel veel plezier alvast en ik ga je verhalen volgen! Have fun :) x Carmen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben heel benieuwd naar al je avonturen die komen gaan. Ben nu al jaloers. Heel veel plezier xxxx uit Australië

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk initiatief derk! heel veel plezier in the states en ben benieuwd naar je verhalen. Emma.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alvast heel veel plezier! Ik ben zo benieuwd hoe je San Francisco gaat vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk zo'n blog! ai wil fallow joe! haha! x

    BeantwoordenVerwijderen